trainingsroute naar Cadzand Bad met bagage - Reisverslag uit Breda, Nederland van Thijs, Loek, Dre en Joep - WaarBenJij.nu trainingsroute naar Cadzand Bad met bagage - Reisverslag uit Breda, Nederland van Thijs, Loek, Dre en Joep - WaarBenJij.nu

trainingsroute naar Cadzand Bad met bagage

Door: Thijs Smeets

Blijf op de hoogte en volg Thijs, Loek, Dre en Joep

30 Juli 2013 | Nederland, Breda

Een korte update.

Woensdag, 17 juli zijn we ( Joep, Dre en Thijs ) naar Cadzand Bad gefietst.
Helaas kon Loek niet mee.
Een tocht van circa 145 km.
We hadden in onze fietstassen voldoende bagage gestopt om een duidelijk beeld te krijgen wat ons staat te wachten als we 31 augustus 2013 naar Santiago fietsen.

We vertrokken om 8.30 uur nadat we koffie hadden gedronken bij Dre.

Ank en Ad zijn ons onderweg tegemoet gereden ( in Bergen op Zoom ) en hebben gezamenlijk koffie gedronken in Woensdrecht.

Ad en Ank zijn vanaf deze koffie pauze teruggereden en wij weer verder naar Cadzand Bad.

Na een lunchpauze zijn we weer verder gereden naar Vlissingen.
Een pittige tocht vooral voor Dre die nog weinig kilometers in benen had.
Met name de wind speelden ons parten.
In Zeeland is er wel altijd wind !!
Met het veerpont naar Breskens en dan de laatste kilometers naar Cadzand Bad. Aankomst 19.30 uur.
Dre naam vanaf Breskens een alternatieve route en kwam wat later aan op de Camping in Cadzand Bad.
Na een heerlijke douche zijn we gaan dineren ( 21.30 uur ) bij het Hotel Wielingen in Cadzand Bad.
Een top diner vonden we allen.

Na een welverdiende nachtrust zij we donderdag 18 juli 2013 na het ontbijt naar Knokke gefietst en hebben aldaar gelunched.
We zijn nog even gaan shoppen in Knokke. Joep en Dre zijn daar zeker in geslaagd.
Mooie sale inkopen.
Daarna weer terug naar Cadzand Bad gefietst.

´s-Avonds zij we gaan dineren bij de strandtent MOJO In Cadzand Bad
Wederom een mooie en zeker ook gezellige avond.

Op tijd naar bed want de volgende ochtend zouden we weer terug fietsen naar Breda.

We vertrokken vrijdag 19 juli 2013 om 8.40 uur richting Breskens om op tijd het veer naar Vlissingen te kunnen halen.

Ank en Ad zijn ons weer tegemoet gereden en hebben met hun gezellig gelunched.
Zij hadden toen zij ons tegemoet reden 75 km in de benen.
Met z'n allen naar Breda gereden en gezellig bij Moeke een pintje gepakt.
Voor ons was de terugtocht in totaal 135 km aangezien we anders dan op de heenreis hadden gereden.

Een mooie en goede ervaring voor ons allen.
Dank aan Ad en Ank voor hun aanwezigheid.

Inmiddels vernamen wij dat Loek bij het zwembad bij zijn huis op zijn stuitje was gevallen en daar veel last van heeft.
Op dat moment zeker een zorg of hij de tocht naar Santiago wel zou halen.
Inmiddels gaat het gelukkig al beter en hij hoopt zeker aan de tocht te kunnen meedoen. Revalidatie vindt plaats.
Wij wensen hem uiteraard veel sterkte toe.
Hopelijk kan hij nog voldoende kilometers trainen.

Tenslotte :

Inmiddels al Euro 400,= binnengekregen voor de vereniging van Mastocytose patiënten.
Er zijn nog enkele toezeggingen gedaan.

Maar...........ik hoop toch nog meer sponsors te krijgen

Met vriendelijke groeten.

Thijs Smeets

• 31 Juli 2013 - 10:45

Frank Przespolewski:

Goed getraind heren! Alvast veel succes!

Groeten,
    Frank